فرصت‌سازی از تهدید کرونا در جهت احیای کارکردهای مساجد و نماز

حجت الاسلام سالاری با اشاره به کارکردهای متفاوت مساجد و همچنین اقامه نماز در جامعه گفت: بایستی از تهدید کرونا در جهت احیای کارکردهای مساجد و نماز، فرصت بسازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مظفر سالاری» روز گذشته در دیدار با رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد با اشاره به فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد در راستای اقامه نماز در مساجد گفت: خوشبختانه بسیاری از فعالیت های ما هم راستا با ستاد اقامه نماز است که امیدواریم بیش از پیش بتوانیم موثر واقع شویم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: دو دستگاه ستاد اقامه نماز و کانون های مساجد می توانند در قالب های مشترک به ترویج بحث نماز و مسجد در جامعه بپردازند که امیدواریم با اجرای طرح هایی همچون یاوران نماز، چهره به چهره و ... در این جهت حرکت کنند.

وی افزود: اگرچه امروز با واسطه شیوع کرونا شاهد مشکلاتی در زمینه حضور مردم در مساجد هستیم ولی باید این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و با روش های مختلف نقش مساجد و نماز را در جامعه احیا کنیم.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: همکاری دستگاه های فرهنگی می تواند رشد فرهنگ دینی را داشته باشد و دستگاه های هم راستا در صورتی که بتوانند برنامه ریزی و اقدامات مشترک داشته باشند می توانند گام های موثری در این جهت داشته باشند.

کد خبر 947856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha