اجرای برنامه های دهه کرامت با حضور خدام حرم حضرت معصومه (س) در یزد

حجت الاسلام سالاری با اشاره به برنامه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در دهه کرامت گفت: برنامه های دهه کرامت با حضور خدام حرم حضرت معصومه (س) در یزد اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مظفر سالاری» ظهر امروز در دیدار با مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد همزمان با دهه کرامت برنامه های مختلفی را در سطح کانون ها برگزار می کند که این برنامه ها با هماهنگی ستاد استانی مبارزه با کرونا اجرایی می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: مهمترین برنامه این دهه، حضور خدام حرم حضرت معصومه (س) در استان یزد است که حضور در جمع پرستاران و پرسنل بیمارستان ها، حضور در جمع مدیران کانون ها، حضور در برنامه تلویزیونی، دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت از جمله این برنامه ها است.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: با توجه به کسب عنوان برتر فهما در بخش سرود توسط کانون غدیر یزد، تهیه سرود متناسب با دهه کرامت توسط این کانون انجام می شود که در مراسم های مختلف استانی نیز اجرا می شود.

وی افزود: اگرچه برنامه تجمعی در استان نداریم اما برنامه های دیگری توسط کانون ها نیز برنامه ریزی شده است که اجرای گروه های سرود خیابانی، تهیه بروشور، اجرای برنامه در فضای مجازی، برگزاری مسابقه کتابخوانی از جمله این برنامه ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: خوشبختانه با همکاری واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های مختلفی را در سطح استان داشته ایم که امیدواریم این همکاری افزایش پیدا کند و کانون ها نیز برنامه های قرآنی خود را گسترش دهند.

 

کد خبر 941307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha