نشست مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با ۳ کانون برتر طرح ملی فهما

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با ۳ کانون برتر طرح ملی فهما در استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، در نشستی که ظهر امروز در محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد، مدیر این ستاد با 3 کانون برتر طرح ملی فهما دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام سالاری در این نشست گفت: طرح ملی فهما به عنوان یکی از طرح های ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور بود که فعالیت های فرهنگی و هنری مسجدی در قالب این طرح ارائه شد و کانون ها به صورت مجزا فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: نخستین رویداد ملی فهما در سال 98 با حضور بیش از 25 هزار کانون در سطح کشر برگزار شد که در این دوره 3 کانون از استان یزد توانستند در رشته های مختلف رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهند و توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شدند.

وی افزود: همچنین در این طرح 27 فعال، 3 برتر، 7 شایسته تقدیر از استان یزد انتخاب شدند که نقطه قوتی برای فعالیت های مسجدی در استان یزد بود.

محسن منشی زاده، مسئول کانون غدیر استان یزد در این نشست گفت: خوشبختانه این کانون توانست در کشور رتبه برتر را در زمینه سرود کسب کند و بسته به فعالیت های خود در زمینه سرود و همچنین ارائه سرودهای محتوایی خود این رتبه را کسب کرد.

وی افزود: در مراسمی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد از کانون غدیر یزد قدردانی شد که امیدواریم در سال جدید نیز بتوانیم با ثبت فعالیت های خود بار دیگر این رتبه را به خود اختصاص دهیم.

منشی زاده گفت: تهیه و تولید سرودهای مسجدی، جذب جوانان و نوجوانان در مسجد و ... از جمله فعالیت های ما در دوره جدید است.

ابوالفصل کرمانی نسب و حجت الاسلام صباغی نیز در این نشست در خصوص فعالیت های خود در ایام تابستان مطالب را ارائه کردند.

 

کد خبر 939654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha