نشست مدیران خواهر کانون های مساجد یزد برگزار شد

نشست مدیران خواهر کانون های مساجد یزد با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، نشست مدیران خواهر کانون های مساجد یزد پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد.

حجت الاسلام سالاری در این نشست گفت: خوشبختانه امروز شاهد همکاری خوبی از دستگاه های متولی مساجد در استان هستیم به نحوی که کانون های مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و بسیج مساجد با همکاری و همدلی سعی بر فعال کردن مساجد دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: هدف ما احیای کارکردهای مساجد در سطح استان است و امیدواریم بتوانیم بار دیگر مساجد را فعال کرده و در زمینه کارکردهای اصلی مساجد گام برداریم

وی ادامه داد: طرح ساماندهی و شناسنامه دار کردن مساجد به عنوان یکی از اصلی ترین اقدامات با همکاری دستگاه های متولی استان است که در گام اول سعی داریم مساجد و کانون های منطقه آزادشهر یزد را ساماندهی کنیم.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: ما سعی داریم تمامی خدمات را نیز بر این اساس به کانون ها و مساجد اختصاص دهیم و با همکاری و ارائه تمامی خدمات دستگاه های متولی به مساجد به گونه ای فعال عمل کرده و جذب حداکثری را داشته باشیم.

وی گفت: یکی دیگر از اولویت های ما در زمینه طرح ملی فهما است که امیدواریم همانطور که نخستین دوره این طرح ملی کانون های استان یزد به خوبی درخشیدند  در دومین دوره نیز این حضور موثر را داشته باشیم و بتوانیم بار دیگر بدرخشیم.

کد خبر 937526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha