امیدواریم در فاز دوم فهما، ده کانون برتر کشور را به استان یزد اختصاص دهیم

حجت الاسلام سالاری با اشاره به گام های استان یزد در زمینه فهما گفت: امیدواریم در فاز دوم فهما، ده کانون برتر کشور را به استان یزد اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مظفر سالاری» ظهر امروز در نشست شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به اقدامات ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد گفت: یکی از مهمترین اقدامات ما در استان در حوزه برون سازمانی عضویت مدیر مسئول کانون به عنوان عضو هیات امنای مساجد استان است که در کمیته مساجد استان مصوب شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد افزود: عضویت مدیر مسئول در هیات امنا و دریافت بودجه فرهنگی به عنوان نقطه عطفی برای ما است.

وی با اشاره به عملکرد این ستاد در رویداد ملی فهما افزود: در فاز اول فهما در سطح فعالیت ها جز استان های برتر کشور بودیم که ۴۰ کانون استان نیز جز کانون های برتر کشور بودند و کانون های اول و دوم کشور نیز از همین کانون ها بودند.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: شهرستان های مهریز با تعداد 9 کانون، میبد تعداد 5 کانون، خاتم تعداد 4 کانون، بهاباد تعداد 3 کانون و ابرکوه تعداد 2 کانون را در بین این 40 کانون داشتند.

وی ادامه داد: ما درخواست برگزاری نشست های کانونی را در شهرستان ها داریم که از این طریق می توانیم تعامل را با کانون ها افزایش دهیم و فعالیت های مسجد محور داشته باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: امیدواریم با همت کانون ها و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها  ۱۰ کانون برتر در فاز دوم داشته باشیم.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: برخی از برنامه های مهم ما در سال جاری شامل جشنواره ملی روح خدا، طرح ملی راهکار و ثبت گزارشات ایام کرونا، حمایت از گروه های سرود و تشکیل خانه سرود، وبینار نویسندگی و رواق قلم، طرح جشنواره تعزیه روستایی است.

 

 

کد خبر 935084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha