دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با رئیس بسیج مساجد و محلات استان یزد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به منظور همکاری و اقدام در جهت احیای کارکردهای مساجد با رئیس بسیج مساجد و محلات استان یزد دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به منظور همکاری در جهت تقویت بنیه فرهنگی و هنری مساجد و احیای کارکردهای مساجد و مهدی دهقان رئیس بسیج مساجد و محلات استان یزد با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

حجت الاسلام سالاری در این نشست گفت: کانون های مساجد به عنوان نهادی مردمی است که در مساجد متولی فعالیت های فرهنگی و هنری است که بسیج نیز در این زمینه به خوبی توانسته فعالیت کند.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری نیز در خصوص اهمیت همکاری کانون های فرهنگی هنری و بسیج تاکید کرده اند ما نیز امیدواریم بتوانیم این اوامر را اجرایی کرده و همکاری گسترده ای بین متولیان امر مساجد به وجود بیاوریم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: در سال گذشته نخستین دوره طرح ملی فهما با محوریت فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد سراسر کشور اجرا شد که خوشبختانه استان یزد توانست به خوبی در این زمینه بدرخشد و بیش از 140 کانون استان نیز به عنوان کانون های برتر کشور معرفی شدند.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: در هفته گذشته نیز 3 کانون برتر استان جهت دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور در برنامه تلویزیونی فرمول یک به تهران اعزام شدند.

وی گفت: امیدواریم در دومین دوره از طرح ملی فهما نیز شاهد حضور پررنگ تر مساجد در این زمینه باشیم و بتوانیم کانون های برتر استان را به کشور معرفی کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: کانون های مساجد، بسیج مساجد و محلات، سازمان تبلیغات و اداره کل اوقاف و امور خیریه به عنوان متولیان مساجد هستند که بایستی با هم افزایی در جهت احیای کارکردهای مساجد گام بردارند.

کد خبر 938496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha