برگزاری هفتمین دوره جشنواره کشوری روح خدا به میزبانی یزد

حجت الاسلام سالاری از برگزاری هفتمین دوره جشنواره کشوری « روح خدا» به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد خبر داد.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: جشنواره کشوری « روح خدا» با محوریت سیره و سبک زندگی امام خمینی (ره) توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد طراحی و اجرا شده است که در شش دوره از این جشنواره شاهد استقبال خوبی از هنرمندان کشوری و بچه های مسجد از سراسر کشور بوده ایم.

وی افزود: امسال نیز هفتمین دوره از این جشنواره برنامه ریزی شده بود که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییراتی در اجرای آن ایجاد شد که محوریت آن در بستر فضای مجازی صورت می گیرد.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: زمان برگزاری آن نیز به این دلیل تغییر کرد و تا آخر مردادماه تمدید شد به نحوی که علاقمندان می توانند تا 20 مردادماه آثار خود را بارگذاری کنند و 30 مردادماه نیز همزمان با روز جهانی مسجد اختتامیه این جشنواره برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت «www.bachehayemasjed.ir »  یا تماس با شماره 03538341911 در این جشنواره شرکت کنند.

حجت الاسلام سالاری گفت: قالب های این جشنواره شامل موشن‌گرافی، سرود، طراحی پوستر، داستان‌نویسی و کتابخوانی است که در بخش ویژه نیز علاقمندان می‌توانند در بخش رونق تولید و شعار سال شرکت کنند.

وی بیان کرد: مسابقات کتابخوانی، دیدار با علما و مسئولان، دورهمی و کلاس های آموزشی نیز از جمله برنامه های جنبی این جشنواره است.

کد خبر 938835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha