اجرای طرح نذر شادی هم زمان با دهه کرامت 

عیسی سهرابی گفت:کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) روستای گز سردی رودبار جنوب هم زمان با دهه کرامت اقدام به اجرای طرح نذر شادی کرد.

«عیسی سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک دهه کرامت، با بیان این مطلب که به مناسبت دهه کرامت چندین ویژه برنامه در قالب طرح در حال اجرا است، گفت: کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) روستای گز سردی رودبار جنوب هم زمان با دهه کرامت اقدام به اجرای طرح نذر شادی کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) گز سردی رودبار جنوب در تشریح این طرح، بیان کرد: در این طرح با ۳ نفر از مغازه داران روستا صحبت کردیم که به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س) در حد توان، کالاهای مورد نیاز اهالی روستا را با تخفیف به آنها عرضه کنند.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای طرح خدمت کریمانه به رسم اهل بیت علیهم السلام، با جلب کمک های مومنانه بسته های معیشتی تهیه و در بین مستمندان روستا توزیع شد.

سهرابی ابراز کرد: علاوه بر این طرح هر مسجد یک قربانی را از طریق مشارکت چند مسجد در روستاهای همجوار اجرا کردیم و به همین منظور چندین گوسفند نذری ذبح شده و گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند در این روستاها توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) گز سردی رودبار جنوب عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده در دهه کرامت، برگزاری جشن های مجازی دهه کرامت و تجلیل از مدیران و اعضای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد زیر مجموعه این کانون می باشد.

وی ادامه داد: یکی از طرح هایی که در دهه کرامت تاکنون اجرا شده، برگزاری مسابقه های مجازی قرآن کریم است که با اهدای جوایز از قرآن آموزان دختر شرکت کننده در این مسابقه ها و مربیان قرآنی در دهه کرامت تجلیل می شود.

سهرابی اظهار کرد: از دیگر ویژه برنامه های دهه کرامت، برگزاری مسابقه های کتاب خوانی با محوریت زندگانی امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س) و بیانیه گام دوم انقلاب است و هدف از اجرای این مسابقه ها تشویق و ترغیب جوانان به کتابخوانی، آشنایی با شخصیت، سیره و سبک زندگی این بزرگواران و همچنین آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب می باشد.


مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) گز سردی رودبار جنوب بیان کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های دهه کرامت، طرح جمع آوری خاطرات کودکان و نوجوانان از اولین تشرف آنها به حرم های مطهر امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س) است که در همین راستا به تعدادی از آنها جوایزی اهدا می شود، همچنین به ۵ نفر از اعضای کانون های زیر مجموعه کانون پیامبر اعظم (س) که هم نام با امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س) هستند نیز جوایزی اهدا می شود.

وی ابراز کرد: ان شاءالله در نظر داریم ۳ نفر از دختران و پسران عضو کانون که نام های آنها رضا و معصومه می باشد و یتیم هستند پس از پایان یافتن کرونا، به مشهد مقدس اعزام کنیم.

سهرابی افزود: دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و بیماران و دلجویی از آنها یکی دیگر از برنامه هایی است که در دهه کرامت در حال اجرا می باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) گز سردی رودبار جنوب در خاتمه از افرادی که در به ثمر رساندن این ویژه برنامه ها در مساجد، همکاری و حمایت کردند، مخصوصا طلاب، مربیان قرآنی، مدیران و اعضای کانون های فرهنگی مساجد تشکر کرد.

کد خبر 943810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha