دوچرخه سواران جهانگرد ایرانی کشورهای اروپایی را رکاب می زنند

۲ دوچرخه‌سوار جهانگرد ایرانی با هدف تجلیل و قدردانی از فرشتگان و مدافعان سلامت کشورهای اروپایی را رکاب می‌زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، عبدالله مصباح و کرامت عزیززاده دوچرخه سواران جهانگرد ایرانی صبح امروز(دوشنبه، ۹ تیر) پس از غرس یک اصله نهال زیتون در محوطه بیمارستان شهید بهشتی آستارا سفر خود به کشورهای اروپایی را آغاز کردند.

 

«عبدالله مصباح» در حاشیه آغاز سفر به کشورهای اروپایی در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بنده به همراه کرامت عزیزاده دوچرخه سوار جهانگرد آستارایی از امروز سفرمان به کشورهای اروپایی را پس از غرس یک اصله نهال زیتون که نماد صلح است از بیمارستان شهید بهشتی آستارا آغاز کردیم.

 

این دوچرخه سوار جهانگرد ایرانی با بیان اینکه به منظور تجلیل و قدردانی و ستایش مردمی از فرشتگان و مدافعان سلامت به کشورهای اروپایی سفر می کنیم، افزود: مدافعان سلامت در ایام شیوع کرونا ویروس از جان خود برای سلامت هموطنانشان مایه گذاشتند و شایسته بهترین تجلیل ها و قدردانی ها هستند.

 

وی با اشاره به اینکه رکاب زنی کشورهای اروپایی چهار ماه طول خواهد کشید، تصریح کرد: در این سفر حدود ۷ هزار کیلومتر رکاب زنی می کنیم.

 

مصباح گفت: ترکیه، یونان، ایتالیا، آلمان، فرانسه، بلژیک، هلند، آذربایجان، بلاروس و روسیه کشورهای اروپایی هستند که در آن کشورها رکاب زنی خواهیم کرد.

 

این دوچرخه سوار جهانگرد ایرانی خاطرنشان ساخت: در مسیر حرکت مان در کشورهای اروپایی ۱۱۴ اصله نهال زیتون به نیت ۱۴ معصوم(ع) غرس می کنیم و پیام صلح و دوستی ایرانیان را به گوش جهانیان می رسانیم.

کد خبر 943821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha