برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت کانون سجادیه آمل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

بناگر از برگزاری کلاس‌های تابستانه کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل در زمینه‌های ورزشی، هنری، قرآنی و ... به همراه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی برای ثبت‌نام در این کلاس‌ها تا ۱۳ تیرماه جاری فرصت دارند.

«قاسم بناگر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به آغاز زمان نام‌نویسی از متقاضیان شرکت در کلاس‌های تابستانه کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد (علیه‌السلام) شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا و اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی کلاس‌های فراغتی این کانون با ظرفیت محدود و در دو بخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد (علیه‌السلام) شهرستان آمل بابیان اینکه کلاس‌های تابستانه این کانون در زمینه‌های ورزشی، هنری، قرآنی، فرهنگی و ...تدارک دیده‌شده است، افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی برای شرکت در این کلاس‌ها تا 13 تیرماه جاری فرصت دارند.

 

وی بابیان اینکه دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم برای نام‌نویسی باید در بخش برادران از طریق شماره 09113006519 با برادر محسن پور تماس حاصل نمایند، ادامه داد: دانش آموزان دختر با شماره 09111192597 خواهر یوسف نیا تماس بگیرند.

 

بناگر به تعامل پایگاه بسیج چهل شهید و ساجدین مسجد امام سجاد (علیه‌السلام) با کانون فرهنگی هنری سجادیه برای برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت اشاره کرد و گفت:  استفاده از ماسک و دستکش در کلاس‌های فراغتی و رعایت فاصله اجتماعی مسئله‌ای جدی تا زمان شکست کرونا در دستور کار بچه‌های مسجد امام سجاد (علیه‌السلام) آمل قرار دارد.

 

وی بابیان اینکه متقاضیان شرکت در برنامه‌های اوقات فراغت این کانون باید 50 هزار تومان شهریه پرداخت نمایند، اظهار کرد: دانش آموزان دختر در پایه‌های هفتم، هشتم و نهم برای ثبت‌نام در کلاس‌های اوقات فراغت با شماره 09116407526 خواهر ابراهیمی تماس بگیرند.

 

بناگر افزود: دانش آموزان پس در مقاطع یادشده با برادر گل براری به شماره 09116816033 تماس برقرار نمایند.

 

وی بابیان اینکه کلاس‌های اوقات فراغت امسال شامل: آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، خوشنویسی، فوتبال، ریاضی، نقاشی، زبان انگلیسی و... می‌شود، یادآور شد: برگزاری مسابقات تنیس روی میز و فوتبال دستی به همراه کلاس اسلحه‌شناسی نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 943848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha