«ماسک» بهترین وسیله برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است

حبیب زاده گفت: «ماسک» بهترین وسیله برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است و تنها راهی است که تاکنون ثابت شده که می تواند از شیوع این بیماری در سطح گسترده جلوگیری می کند.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: «ماسک» بهترین وسیله برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است و تنها راهی است که تاکنون ثابت شده که می تواند از شیوع این بیماری در سطح گسترده جلوگیری می کند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: توصیه رئیس جمهور و مقام عالی بهداشت نیز مبنی برای استفاده همگانی از ماسک باید مورد توجه عموم مردم قرار گیرد و رعایت این مسئله می تواند بسیاری از مشکلات پیش رو در خصوص شیوع این بیماری را کاهش دهد.

 

این مقام مسئول افزود: فاصله گذاری اجتماعی به تنهایی نمی تواند بار پیشگیری از شیوع این بیماری را رفع کند و باید با استفاده همگانی از ماسک راه های جلوگیری از شیوع بیماری کرونا را افزایش دهیم تا شاهد کاهش مبتلایان و جان باختگان این بیماری در کشور باشیم.

 

حبیب زاده ادامه داد: برای مبارزه با این ویروس باید همت همگانی و بسیج عمومی داشته باشیم تا جان بسیاری از هموطنان را نجات دهیم زیرا با رعایت پروتکل های بهداشتی راه شیوع این بیماری را کاهش می دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: رعایت کوچکترین مسئله بهداشت فردی باعث کاهش شیوع بیماری کرونا در بین افراد جامعه می شود و باید به این مسائل توجه بیشتری شود.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد: پیشگیری بهتر از درمان است و آحاد مردم جامعه باید پیش از ابتلا به بیماری در خصوص رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی دقت نظر بیشتری داشته باشند.

کد خبر 943917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha