دهه کرامت اوج کرامت نفسانی است

حجت الاسلام نظیری گفت: رزمایش کمک مومنانه در ایام شیوع ویروس کرونا نمونه ای بارز و برجسته از کرامت انسانی در بین اقشار مختلف مردم بود.

حجت الاسلام «محمد هادی نظیری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: دهه کرامت این برکت را دارد که در آن اوج محبت مردم و جامعه اسلامی نسبت به ساحت اهل بیت(ع) بیش از پیش نمایان شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان افزود: در این ایام علاقه مردم به انجام کارهای خیر بیشتر می شود و در همین رابطه گره های بسیاری از مشکلات نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه باز می گردد .

 

وی بیان کرد: رزمایش کمک مومنانه خود مصداق بارز و آشکار کرامت انسانی در ایام کرونا جهت کمک به خانواده های نیازمند و آسیب پذیر کرونا است.

 

وی ادامه داد:  در رزمایش کمک مومنانه ، اقشار مختلف مردم آنچه که مورد نیاز خود بود برای کمک به خانواده های محروم بخشیدن و این خود اوج کرامت انسانی است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان گفت: در مسجد حضرت رقیه که یکی از مناطق حاشیه شهر همدان است در ایام کرونا 900 میلیون تومان کمک جمع آوری شد که خود بیانگر صفت کرامت و انفاق مومنین این منطقه است.

 

حجت الاسلام نظیری بیان کرد: حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)نعمت بزرگی برای ما ایرانیان هستند تا ما راه را گم نکنیم و در مسیر این بزرگان حرکت کنیم و از ارزش های الهی و دینی فاصله نگیریم.

 

 

کد خبر 943976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha