دوره آموزشی «روش تحلیل سیاسی مبتنی بر اندیشه رهبر معظم انقلاب» برگزار می شود

اداره سیاسی معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان با همکاری مدرسه علمیه عباسقلی خان، دوره آموزشی «روش تحلیل سیاسی مبتنی بر اندیشه رهبر معظم انقلاب » را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، اداره سیاسی معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسیحوزه علمیه خراسان با همکاری مدرسه علمیه عباسقلی خان، دوره آموزشی روش تحلیل سیاسی مبتنی بر اندیشه رهبر معظم انقلاب ویژه طلاب برادر و خواهر را به صورت مجازی و آفلاین از طریق سامانه lms در تابستان ۹۹ برگزار می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین بابائی به عنوان استاد این دوره در ۱۸ جلسه ( ۸ الي ۱۴ دقيقه اي) مباحثی را از کتاب روش تحلیل سیاسی (مجموعه بیانات حضرت آیت الله العظمي خامنه ای (مد ظله العالی) درباره مهارت ها و فنون تحلیل سیاسی) انتشارات انقلاب اسلامی، ارائه می دهد.

 

این دوره به صورت مجازي و آفلاين در سامانه lms به نشاني http://lms.hozehkh.com/panel برگزار و گواهي شركت در دوره به قبول شدگان در آزمون نهايي نیز، اعطاء می شود.

 

علاقمندان برای شرکت در این دوره می توانند با ورود به سامانه lms ، دوره های دسته بندی شده، آموزش های عمومی معاونت ها، معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی، سیاسی و اجتماعی، دوره روش تحلیل سیاسی، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به کانال این اداره با عنوان «بصیرت و سلوک انقلابی»در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/sasatebad مراجعه کرده و یا شماره تلفن ۰۵۱۳۲۰۰۸۶۶۴ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 944001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha