فرهنگ کرامت انسانی را در میان جهانیان گسترش دهیم

حجت‌الاسلام رستگار با بیان اینکه جهان بشری تشنه معارف زیبای اهل‌بیت (ع) است گفت: باید فرهنگ کرامت انسانی را در میان جهانیان گسترش دهیم.

«حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزای شبستان در اهواز، ضمن تبریک دهه کرامت، با بیان اینکه کرامت به معنی این است که انسان همواره نسبت به هم‌نوع خود احساس مسئولیت داشته باشد اظهار کرد: اسلام در نوع‌دوستی و کمک به دیگران تاکیدات فراوانی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان بر لزوم گسترش فرهنگ کرامت تاکید کرد و افزود: دهه کرامت که به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) برگزار می‌شود می‌تواند منشاء برکات بسیاری برای نیازمندان و فقرا باشد.

 

وی اضافه کرد: در ماه‌های اخیر شاهد بودیم که چطور ملت ایران با رزمایش مومنانه بخشی از دردهای هم‌وطنان خود را تسکین دادند و در مقابل دیدیم که در کشورهای به اصطلاح پیشرفته چگونه برای یک ماسک یا دستکش به همدیگر آسیب وارد می‌کردند، بنابراین رفتار کرامتمند ملت ایران الگویی برای سایر ملت‌های جهان است.

 

حجت‌الاسلام رستگار تصریح کرد: جهان بشری تشنه معارف زیبای اهل‌بیت (ع) است، بنابراین می‌توانیم با استفاده از فضای مجازی فرهنگ کرامت انسانی را در میان جهانیان گسترش دهیم؛ همانگونه که جبهه مقاومت راه‌اندازی شد لازم است که جبهه فرهنگی نیز راه‌اندازی شود.

 

وی در پایان یاد آور شد: در دهه کرامت فرصت بسیار مطلوبی است که جوانان با افزایش سطح آگاهی خود نسبت به فرهنگ اهل‌بیت (ع) به‌منظور تبلیغ این فرهنگ در فضای مجازی اقدامات گوناگونی در بخش‌های انیمیشن، فیلم کوتاه، تصاویر متحرک و ... انجام دهند.

 

کد خبر 944093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha