برگزاری مسابقه مجازی نقاشی و دل نوشته ای به امام رضا(ع) به همت خادمیاران رضوی گلوگاه

قدسی از برگزاری مسابقه مجازی نقاشی و دل نوشته ای به امام رضا(ع) در دهه کرامت به همت کانون خدمت رضوی شهرستان گلوگاه خبر داد.

«میلاد قدسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گلوگاه گفت: دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان گلوگاه برنامه های متنوعی را برای ایام دهه کرامت با هدف ترویج سیره رضوی و اهل بیتی در نظر گرفته است که برخی اجرایی شد و مابقی در دست انجام است.

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان گلوگاه افزود: در مجموع 14 برنامه برای دهه کرامت در گلوگاه برگزار می شود که برخی از ویژه برنامه‌های دهه کرامت به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته و با محوریت فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به مسابقات مجازی نقاشی و دل نوشته به امام رضا(ع) اظهار کرد: مسابقات مجازی به مناسبت دهه کرامت در کانون خدمت رضوی گلوگاه، در راستای ترویج فرهنگ زندگی ائمه اطهار(ع) و آشنایی جوانان با سبک و سیره زندگی امام رضا (ع) و حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

 

قدسی بیان کرد: شرکت کنندگان می توانند دل نوشته ها و نقاشی خود را به فضای مجازی تلگرام به نشانی khadem-haram8 @ ارسال کنند.

 

وی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا 13 تیرماه بوده و علاقمندان برای شرکت در دل نوشته ای به امام رضا(ع) در تمام گروه های سنی، می توانند اثر خود را ارسال و برای مسابقه نقاشی هم کودکان زیر 8 سال می توانند نقاشی های خود را به آیدی اعلام شده ارسال کنند.

 

قدسی گفت: ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، ترویج و نهادینه کردن ارزش های موجود در سنت و سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و تاثیر آموزه های رضوی بر اصلاح سبک زندگی، پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و ترویج فرهنگ رضوی و اهل بیتی از اهداف مهم برنامه های دهه کرامت است.

کد خبر 944132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha