نمایشگاه دستاوردها و محصولات فناورانه دانشگاه گیلان افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردها و محصولات فناورانه دانشگاه گیلان امروز(سه شنبه، ۱۰ تیر)با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، نمایشگاه محصولات دستاوردهای فناورانه اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه گیلان امروز(سه‌شنبه،۱۰ تیر) با حضور «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رییس جمهور و جمعی از مسئولان ارشد استان راه اندازی شد.

 


در این نمایشگاه از بین یکصد فناوری توسعه ارائه شده در کشور، ۵۰ فناوری در چهار رسته به نمایش در آمده است.

 


محصولات مرتبط با بیماری کووید ۱۹ شامل ضدعفونی کننده‌‌های کرونا ویروس، دستاوردهای نوین مرکز رشد و فناوری گیلان در بخش کشاورزی و فناوری و صنعت  از جمله فناوری‌های ارائه شده در نمایشگاه است.

 


ستاری ضمن بازدید از این نمایشگاه، از نزدیک دستاوردها و خلاقیت‌های نوین استان را مشاهده و در گفت و گو با نخیگان مشکلات و موانع آنان را جویا شد.

 

گفتنی است، بازدید از پیشرفت‌های اجرای طرح شهرک علمی و فناوری، بازدید از محصولات و دستاوردهای فناورانه دانشگاه گیلان، افتتاح سوله‌های کارگاهی و راه‌اندازی کارگاه‌های شرکت‌های فناورانه، بازدید از شرکت‌های دانش بنیان قوای محرکه فرزانگان، بازدید از محصولات و دستاوردهای فناورانه دانشگاه آزاد رشت، بازدید از محل احداث کارخانه نوآوری گیلان، افتتاح صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان و نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید در استانداری گیلان از برنامه‌های سفر «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رییس جمهور و هیئت همراه به گیلان است.

کد خبر 944166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha