فعالیت کانون ولایت در دهه کرامت جوانان زیادی را جذب مساجد کرده است

نظری سرمازه بابیان اینکه از ابتدای دهه کرامت ویژه برنامه های زیادی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری ولایت روستای سرمازه برگزار شده است گفت: برگزاری این فعالیت ها موجب شده است تا جوانان زیادی جذب مسجد شوند.

«محمدعلی نظری سرمازه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا در استان برنامه های دهه کرامت امسال در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ولایت مسجد امام حسن عسکری (ع) روستای سرمازه ادامه داد: برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز ملی دختر، برپایی موکب های پذیرایی، آذین بندی مسجد و محله از جمله برنامه های است که تاکنون برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: برپایی جشن های دهه کرامت در مسجد امام حسن عسکری (ع) روستای سرمازه با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و با اهدای جوایز به فعالان کانون برگزار می شود.

 

نظری سرمازه بابیان اینکه از ابتدای دهه کرامت ویژه برنامه های زیادی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری ولایت برگزار شده است گفت: برگزاری این فعالیت ها موجب شده است تا جوانان زیادی جذب مسجد شوند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ولایت مسجد امام حسن عسکری (ع) روستای سرمازه ادامه داد: پخش صلوات خاصه در روز ولادت امام رضا (ع)، تجلیل از نخبگان و مفاخر مسجد و محله و مدافعان سلامت، سخنرانی های تبیینی در مسجد، محافل شب شعر و مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده کانون فرهنگی هنری ولایت مسجد امام حسن عسکری (ع) روستای سرمازه برای دهه کرامت است.

 

خاطرنشان می شود: برنامه های دهه کرامت امسال با شعار «خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت (ع)» برگزار می شود.

 

کد خبر 944227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha