اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم در مساجد جنوب کرمان 

مجید خوبی زاده گفت: هم زمان با دهه کرامت طرح ملی سه شنبه های تکریم در سطح مساجد جنوب کرمان با محوریت مسجد و با نظارت و هماهنگی امام جماعت اجرا می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با دهه کرامت طرح ملی سه شنبه های تکریم در سطح مساجد جنوب کرمان با محوریت مسجد و با نظارت و هماهنگی امام جماعت اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: این طرح یک رویداد محله محور است و در راستای شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله اجرا می شود.

 

وی ابراز کرد: الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه سازی و جریان سازی در عرصه های فرهنگی و دینی و ارتقا فرهنگ عمومی محله، رونق بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد از اهداف این طرح هستند.

 

خوبی زاده اظهار کرد: به همین منظور هر سه شنبه با حضور ائمه جماعات، نمازگزاران و مسئولین محلی از یکی از نخبگان محله تجلیل می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: در راستای اجرای طرح سه شنبه های تکریم، امشب مابین نماز مغرب و عشا، با تجلیل از نخبگان محله ای در ۲ مسجد در جنوب کرمان این طرح آغاز می شود.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: یکی از اهدافی که این طرح دنبال می کند ترویج و نهادینه کردن فرهنگ تکریم در جامعه است.

کد خبر 944398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha