اقدامات تسهیل گرانه در حوزه اشتغال ضروری است

عبداللهی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای بهره برداری از ظرفیت های بومی جهت تقویت اشتغال، گفت: برای تقویت اشتغال استان لازم است در چارچوب قانون اقدامات تسهیل گرانه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « اسد عبداللهی» امروز(10 تیر) در جلسه کارگروه اشتغال استان، اظهار داشت: بهره برداری صحیح از ظرفیت های بومی بستر تقویت اشتغال است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بیان کرد: استان لرستان در بخش های صنعت، کشاورزی، گردشگری و امثال آن ظرفیت های مناسبی برای اجرای طرح های اشتغال زا دارد.

 

وی  با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی محوری برای تقویت اشتغال استان و رفع مشکلات و موانع، خاطرنشان کرد: لازم است اعضای کارگروه اشتغال استان در زمینه تکمیل و به نتیجه رساندن طرح های اشتغال زا با هم همکاری داشته باشند.

 

عبداللهی اظهار داشت: در چارچوب قانون اقدامات تسهیل گرانه برای تکمیل طرح ها انجام شود و دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه در این زمینه پاسخگو باشند.

 

وی تصریح کرد: اشتغال زایی از مهمترین اهداف استان است و در بخش های صنعت، کشاورزی، گردشگری و امثال آن ظرفیت های مناسبی برای اجرای طرح های اشتغال زا وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

عبداللهی افزود: به منظور رفع مشکلات سرمایه گذاران، دستگاه های اجرایی عضو کارگروه جلسات مربوط به طرح ها را در فواصل کوتاه برگزار کنند تا در انجام امورات مربوط تسریع شود .

 

وی خواستار بررسی و تحقیق دقیق در خصوص طرح های معرفی شده به کارگروه شد و گفت: در زمینه جذب سرمایه گذار دارای اهلیت و معرفی طرح دارای توجیه اقتصادی برای دریافت تسهیلات اقدام صورت پذیرد .

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان اظهار کرد: اقدامات مربوط به طرح های اشتغال زا در بازه زمانی مناسب انجام شود تا زمان، موجب دلسردی سرمایه گذار در ادامه کار نشود.

کد خبر 944442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha