طرح ملی سه شنبه های تکریم در ایلام کلید خورد

طرح ملی سه شنبه های تکریم ظهر امروز با تقدیر از یکی از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در حاشیه برگزاری این طرح، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در راستای توجه و تکریم فعالان حوزه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات  به ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران طرح سه شنبه های تکریم  در سطح استان را آغاز کرده است.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور» با بیان اینکه این طرح یک رویداد محله محور و خانواده بنیان است، ابراز کرد: این طرح با استفاده از ظرفیت خودجوش و اقتضائات محله با محوریت مسجد و نظر امام جماعت اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح از یکی از نخبگان، فعالان و خیرین کانون های مساجد استان جناب آقای حاجی «جمیل احمدی» تجلیل می شود، افزود: ایشان در عرصه های مختلف دینی و فرهنگی از جمله خدمت به حوزه مساجد و زائرین امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و همچنین تکریم زائران حضرت امام رضا(ع) که از مرز مهران جهت عزیمت به مشهد مقدس وارد کشور می شوند فعالیت های گسترده ای دارد.

 

چراغی پور با بیان اینکه حاجی جمیل احمدی اسکان و پذیرایی  زائرانی که از کشور عراق به مقصد زیارت امام رضا(ع) ب وارد کشور می شوند را عهده دارد، گفت: کانون فرهنگی اهل بیت(ع) یکی از کانون های فعال در سطج استان است که در اربعین حسینی و مبارزه با کرونا فعالیت های گسترده ای داشته است در انجام فعالیت های گسترده دینی  و اعتقادی از  کانون های سرآمد استان است.

 

گفتنی است در این مراسم با حضور نمازگزارن حسینیه اهل بیت(ع) و مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با اهدای لوح از تلاش های حاجی جمیل احمدی تقدیر شد.

کد خبر 944545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha