سرنوشت بلوک شرق در انتظار غرب/ قرائن نشان از موفقیت مجلس یازدهم دارد

آیت الله عبادی گفت: قرائن و شواهد حاکی است که مجلس یازدهم موفق خواهد بود برای مردم عزیز ایران اسلامی با این همه صبر و حوصله ای که بر مشکلات کردند، آینده روشنی را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز(10 تیرماه) در دیدار نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم نویدبخش روزهای خوب برای مردم عزیز کشور است، اظهار داشت: قرائن و شواهد حاکی است که مجلس یازدهم موفق خواهد بود که برای مردم عزیز ما با این همه صبر و حوصله ای که بر مشکلات کردند، آینده روشنی را رقم بزند.

 

وی با بیان اینکه تغییرات کلی در سطح بین الملل در حال ایجاد شدن است و شواهد بر این است که خداوند برای جامعه بشری می خواهد یک فیض جدیدی برساند، چراکه بشر مضطر شده است، گفت: همان طور که بلوک شرق بعد از آن همه کشتار و ظلم از هم پاشید، نتیجه کشتار غربی ها و ظلم های فراوانی که در جهان کردند هم اینطور خواهد بود.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به ظلم و ستم غربی ها و اروپایی ها طی سالهای مختلف در کشورها و مناطق مختلف جهان، اظهارداشت: غربی ها تاکنون هر جای دنیا که پاگذاشتند، نتیجه ای جز فساد، قتل و غارت و کشتار انسانهای بی گناه نداشته است.

 

آیت الله عبادی ایجاد برخی تغییر و تحولات در کشور را مایه امید مردم دانست و گفت: امروز قوه قضائیه مایه امید مردم شده است؛ چراکه بسیاری از ملاحظات را از عناوین کنار گذاشته است و همه مجرمان را بدون در نظرگرفتن جایگاه و مقام یکدست محاکمه می کند و این برای مردم مایه امید شده است.

 

وی با اشاره به تشکیل مجلس یازدهم، آن را مجلس پرتلاش و انقلابی دانست و تاکید کرد: تاکنون مواضع مجلس جدید مطابق خواسته مردم و رهبری بوده است که امید است همین بماند.

 

 

 

 

کد خبر 944579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha