ارسال ۴۷۰ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر قم

دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم از ارسال ۴۷۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: ۱۱۰ نفر از دوستان در هشت بخش اصلی و چهار بخش ویژه آثار خود را ارسال کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سید جواد اشرفی» عصر امروز(سه شنبه 10تیر) در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم که در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به چالش های پیش آمده در مسیر برگزاری مراسم اختتامیه، اظهار داشت: بعد از شش ماه توانستیم اختتامیه را برگزار کنیم چون ابتدا قرار بود این جشنواره در دی ماه برگزار شود.

 

دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر قم افزود: با وجود این که همه کارها انجام شده بود، شهادت حاج قاسم را شاهد بودیم و بعد از آن هم کشور درگیر با مشکلات مختلفی درگیر شد که تصمیم گرفتیم این مراسم را در اسفندماه برگزار کنیم.

 

وی با اشاره به این که جشنواره به بعد از انتخابات موکول شده بود، گفت: به دلیل ویروس کرونا دوباره برنامه ها به هم ریخت و پیشنهاد شد جشن را به شکل آنلاین و غیر حضوری برگزار کنیم که با هم فکری با خود دوستان اغلب مخالفت کردند و شورای سیاستگذاری همراهی کردند تا امروز در دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا(ع) شاهد برگزاری این جشنواره باشیم.

 

اشرفی بیان داشت: 110 نفر از دوستان در هشت بخش اصلی و چهار رشته ویژه به رقابت پرداختند و در کل 470 اثر دریافت شد که در مجموع توانستیم جشنواره پنجم را سطح حرفه ای خوب برگزار کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: داوری ها نیز به صورت کاملا کد بندی شده انجام شده است و هیچ کدام از داوران نام فرد و نام رسانه و جزئیات مرتبط را نمی دانستند و کاملا نظر های حرفه ای و بدون طرفداری از یک فرد و رسانه، ارائه شده است.

 

سردبیر خبرگزاری فارس قم با بیان این که دوستان زیادی ما را در جشنواره پنجم یاری کردند، گفت: آقای مقیمی در سازمان فرهنگی شهرداری و همچنین اداره ارشاد، روابط عمومی شهرداری، صدا و سیما وکنگره شهدای استان قم بسیج رسانه را در برگزاری این جشنواره همکاری کردند.

 

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: اگر اتفاق خوب و نقطه قوتی دیده شد ثمره تلاش های گسترده یک تیم 15 نفره بوده و امیداوریم جشنواره خوبی را شاهد باشیم.

کد خبر 944583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha