ضرورت برنامه ریزی مدون در عرصه عفاف و حجاب

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: با توجه به اهمیت فرهنگ عفاف و حجاب و نقش شوراهایی که در این زمینه فعالیت دارند، گفت: باید در عرصه عفاف و حجاب برنامه های مدونی ارائه نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمد رضا شاهرخی»، امروز(10تیر) در جلسه شورای برنامه ریزی حجاب و عفاف که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: عفاف و حجاب یک ارزش است و باید در تقویت فرهنگ و حجاب و عفاف برنامه ریزی شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی در زمینه حجاب و عفاف، افزود: شوراهای متعددی در امور فرهنگی و در زمینه عفاف و حجاب فعالیت دارند.

 

وی ادامه داد: شورای انقلاب فرهنگی وظایف همه دستگاه‌ها را در آیین‌نامه مفصلی ذکر کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه شورای برنامه ریزی حجاب و عفاف برنامه هفتگی در زمینه عفاف و حجاب داشته باشد، عنوان داشت: با توجه به اهمیت مسأله عفاف و حجاب باید برنامه های مدونی داشته باشیم.

 

وی اظهار داشت: شوراهایی که در امر عفاف و حجاب فعالیت می‌کنند باید بر محوریت بنیاد عفاف و حجاب برنامه بلندمدت و میان مدت و کوتاه مدتی را داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: در مسائل فرهنگی باید با وجود پیچیدگی هایی که دارند کیفیت را تبدبل به کمیت کنیم.

کد خبر 944588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha