رسانه در تراز انقلاب باید در مقابل بی عدالتی بایستد

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر شاخصه های رسانه های انقلاب گفت: رسانه در تراز انقلاب باید در مقابل بی عدالتی بایستد و مسؤولان نیز باید پاسخگوی سؤالات و ابهامات چنین رسانه هایی باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «احمد امیرآبادی فراهانی» عصر امروز(سه شنبه 10تیر) در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم که در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، ضمن تبریک ایام میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) اظهار داشت: شب گذشته جلسه خوبی در مورد ساخت سریال حضرت معصومه(س) با حضور نمایندگان سازمان و رئیس سیما فیلم و تهیه کننده و کارگردان اثر داشتیم.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این جلسه قرار بر این شد تا در حد امکان از هنرمندان استان قم در این سریال استفاده شود و قم با ظرفیت هایی که دارد می‌ تواند در سطح ملی همانطور که کارکرد ملی و فراملی دارد بدرخشد و جوانان و هنرمندان و رسانه های استان قم باید وظیفه اصلی خود را در دفاع از انقلاب اسلامی و آگاه سازی مردم تعریف کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در جشنواره قبل خواسته همه ما از رسانه های قم در تراز انقلاب اسلامی بودن بود که امروز نیز این خواسته وجود دارد هرچند غالب رسانه های قم این مشی را دارند؛ رسانه در تراز انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از حق و مظلوم را در سرلوحه کار خود می‌داند.

 

امیرآبادی فراهانی با تأکید بر این که رسانه در تراز انقلاب باید در مقابل بی عدالتی بایستد و مقاومت کند، گفت: چنین رسانه ای است که سختی ها را هم تحمل می کند و در مقابل حق و حقیقت سرفرود آورده و دفاع می کند.

 

وی با بیان این که این ظلم چه از طرف استکبار جهانی برای مردم منطقه یا در داخل کشور قابل پذیرش نیست، گفت: همواره در داخل کشور هستند کسانی که به نوعی خون مردم را در شیشه می‌ کنند و فرقی نمی کند که احتکار کننده یا گران فروش باشد یا مدیری که به مردم و زیردستان خود ظلم می‌ کند.

 

دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رسانه ها باید در مقابل دفاع از ارزش ها هزینه بدهند و در مقابل ضد ارزش ها بایستند و شجاعت لازم را داشته باشند و نترسد هرچند امروز وضعیت ارباب رسانه و جراید از نظر معیشت مناسب نیست و نسبت به همه اقشار جامعه، جزو ضعیف ترین قشرها از باب معیشت و مسائل اقتصادی هستند ولی به هر صورت ارزش رسانه و قلم آن قدر زیاد است که رسانه خودش باید ابتدا این ارزش را بداند و حفظ کند.

 

وی با بیان این که مسؤولان و مقامات موظف هستند که پاسخگوی رسانه ها باشند، خاطرنشان ساخت: هرچند برخی از مسؤولین از مردم رأی می‌ گیرند ولی رسانه ها به نوعی نمایندگی افکار عمومی را دارند و باید بپرسند و بقیه که مسؤولیت گرفته اند باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.

کد خبر 944610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha