دیدار مسولان استان ایلام با خانواده های شهدای والامقام کربلای یک

همزمان با دهم تیرماه سالروز آزادسازی مهران در جریان عملیات کربلای یک مسولان ارشد استان ایلام با خانواده های شهدای والامقام حاضر در این عملیات دیدار کردند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، به مناسبت دهم تیرماه، سالروز آزادسازی مهران در عملیات غرورآفرین کربلای یک، حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار «جمال شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، «طالب صادقیان» شهردار ایلام و «اسداله تولیده» مدیرکل بنیاد شهید استان با خانواده های معظم شهیدان گرانقدر «سعدالله جهانی» و «امان میرزابیگی» از مقام والای شهدا به ویژه شهدای عملیات آزادسازی مهران تجلیل کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار ها با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز میهن عزیز اسلامی مرهون خوان پاک شهیدان و صبر و استقامت شهدای والامقام است، اظهار کرد: درخواست ما از خداوند متعال این است که بتوانیم در مسیر شهدان گام برداریم و  راه شهدا را ادامه دهیم.

 

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه برای مسئولین توفیق والایی است که بتوانند در محضر خانواده های معظم شهدا حضور بیابند، گفت: عاقبت به خیری هدفی است که هر انسانی آرزو دارد و شهدا با راهی که در پیش گرفتند، به هدفی که می خواستند رسیدند.

 

وی با بیان اینکه  صبر و استقامت خانواده ایثارگران در طول دوران انقلاب ستودنی است، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا تضمین کننده تداوم و حفظ نظام و ارزش های انقلاب اسلامی است.

 

گفتنی است، شهیدان والامقام فرمان جعفری، سعدالله جهانی، رفعتی جعفری، امان میرزابیگی، صفر کاظمی نیا و نعمت الله عنایتی از شهیدان ساکن شهر ایلام بودند که در عملیات غرور آفرین آزادسازی مهران به فیض عظیم شهادت نائل آمدند که عصر امروز ۱۰ تیرماه همزمان با سالروز آزادسازی مهران قهرمان با حضور مسئولان با اهدای پلاک افتخار و لوح از خانواده معظم آنان تجلیل شد.

کد خبر 944611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha