۱۹۰ میلیارد  ریال برای توسعه شهرستان بدره اختصاص یافت

فرماندار بدره گفت: در سال جاری ۱۹۰ میلیارد ریال برای توسعه شهرستان بدره اختصاص یافته است.

«یونس آزادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد:  سهم این شهرستان در سال جاری از محل اعتبارات ملی و استانی مبلغ حدود ۱۹۰ میلیارد ریال بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه امسال در کل کشور با محدودیت های بودجه ای مواجه هستیم، افزود: تحریم ها، کاهش درامدهای ارزی، کرونا و کاهش درامدهای مالیاتی مهم ترین دلایل کاهش بودجه سال جاری در کل کشور هستند.

 

آزادی یادآور شد: اولويت اصلی ما در توزیع اعتبارات، اختصاص اعتبار به پروژه هايي است كه درصد پيشرفت بالاي 80 درصد دارند و تا پايان سال 99 به اتمام کامل می رسند.

 

وی تصریح کرد: در سطح شهرستان پروژه هایی داریم که کار اجرایی آن ها عملا به اتمام رسیده ولی حجم بالای طلب پیمانکار از کارفرما مانع بهره برداری از پروژه شده است.

 

فرماندار بدره گفت: پروژه های اقتصاد مقاومتی با توجه به نقش ویژه ای که در توسعه و ایجاد اشتغال دارند در اولویت تخصیص اعتبارات هستند.

 

وی افزود: پروژه های ایستگاه پمپاژ و تامین آب اراضی کشاورزی به عنوان یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی هرساله سهم بسیار بالایی از اعتبارات شهرستان را به خود اختصاص می دهند.

 

آزادی اظهار کرد: در بحث راه های ارتباطی شهرستان از محل اعتبارات ملی هم به محور ایلام -بدره- دره شهر و هم پروژه راه قاضی خان به بدره اعتبارات خوبی اختصاص داده شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: مبلغ ۱۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده جهت تکمیل پروژه سالن ورزشی روستای زرانگوش منظور شده است.

کد خبر 944630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha