اجرای برنامه‌ها و اقدامات مختلف فرهنگی و خیرخواهانه توسط کانون روح‌الله اندیمشک

مدیر کانون فرهنگی هنری روح‌الله اندیمشک از اجرای برنامه‌ها و اقدامات مختلف فرهنگی و خیرخواهانه به مناسبت دهه کرامت توسط این کانون خبر داد.

«حجت‌الاسلام علی بیرم‌وند» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص اقدامات و برنامه‌های کانون روح‌الله اندیمشک در دهه کرامت اظهار کرد: قبل از فرارسیدن این دهه، آذین‌بندی، چراغانی و نصب انواع پرچم‌های سبز رنگ و شاد در مسجد و خیابان‌های اطراف مسجد انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی(ره) اندیمشک افزود: اهدای هدیه به دختران توسط خانواده‌ها در قالب طرح «من فدای دخترم» در منازل اعضای کانون روح‌الله همزمان با روز میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) صورت گرفت.

 

وی از توزیع یک راس گوسفند نذری میان ایتام و خانواده‌های نیازمندی که شناسایی شده بودند و در منزل خود معلول داشتند خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این، ۴۰ بسته مواد غذایی نیز شامل مرغ، گوشت، برنج، رب‌گوجه، ماکارونی، سویا و روغن در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

 

حجت‌الاسلام بیرم‌وند تصریح کرد: با همکاری خیرین، توزیع انواع البسه و پوشاک از جمله شلوارهای مردانه و زنانه، کفش‌های بچه‌گانه و ورزشی زنانه و مردانه، پتو، انواع پیراهن‌های مردانه و زنانه و بچه‌گانه و موکت و رو فرشی به‌صورت رایگان میان بیش از ۳۰۰ خانوار انجام شد.

 

وی با اشاره به پرداخت هزینه نگهداری ۲ بیمار دارای اعتیاد عنوان کرد: پیگیری و بستری این افراد در کمپ باعث شد که با سلامت کامل به جامعه و آغوش خانواده بازگردند.

 

مدیر کانون روح‌الله اندیمشک بیان کرد: تسویه و پرداخت حساب تعدادی از خانواده‌های نیازمند که پس از خرید در مغازه و نانوایی، توانایی و قدرت پرداخت هزینه آنها را نداشتند، با پیگیری و کمک خیرین صورت گرفت.

 

وی در پایان یاد آور شد: برگزاری مسابقه نقاشی ویژه دختران نوجوان به‌صورت مجازی و در منزل با اهدای هدیه و ارسال تصاویر به حرم حضرت معصومه (س) و شرکت کانون فرهنگی هنری روح‌الله اندیمشک در مسابقه «من فدای دخترم» تحت اشراف آستان مقدس قم نیز از دیگر برنامه‌های این کانون در دهه کرامت بودند.

 

کد خبر 944682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha