ویژه برنامه‌های کانون فرهنگی هنری «مهر هشتم» در دهه کرامت

الهی‌سحر با اشاره به ویژه‌برنامه‌های کانون فرهنگی هنری «مهر هشتم» برای دهه کرامت، گفت: برگزاری شب شعر، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع بسته‌های معیشتی بین محرومان ازجمله این برنامه‌ها است.

«قاسم الهی سحر» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های کانون فرهنگی هنری «مهر هشتم» در جوار مسجد علی بن موسی الرضا(ع) پیشوا در دهه کرامت، اظهار کرد: به مناسبت ولادت امام رضا(ع) مراسم شب شعری به همت این کانون برگزار می شود، ضمن اینکه ایستگاه صلواتی نیز در ایام دهه کرامت در جوار مسجد برپا شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «مهر هشتم» مسجد علی بن موسی الرضا(ع) پیشوا افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا توزیع سبد ارزاق و بسته های بهداشتی به نیازمندان در دستور کار قرار گرفته است و به مناسبت دهه کرامت نیز مرحله بعدی توزیع سبد ارزاق و کمک رسانی به نیازمندان انجام خواهد شد و قرار است، در این مرحله به 200 خانواده نیازمند کمک رسانی صورت گیرد.

 

الهی سحر خاطر نشان کرد: همچنین اقلامی همچون الکل، مواد بهداشتی، ماسک و همچنین ضدعفونی معابر، محلات و خیابان ها انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه رویکرد فعالیت های کانون مهرهشتم مسجد علی بن موسی الرضا(ع) جذب نوجوانان و جوانان به مسجد است، افزود: آموزش فنی و حرفه ای، آموزش رایانه در سطوح مختلف، تقویتی، علمی، آموزشی، مسابقات فوتبال، فوتسال و دوره های کاردستی بخش دیگری از برنامه ها و رویکردهای کانون مسجد علی بن موسی الرضا(ع) است.

 

الهی سحر به اجرای طرح «دختران بهشتی» اشاره کرد و گفت: این دوره آموزشی شامل مشاوره خانواده ها و نوجوانان و جوانان است ضمن اینکه سلسله نشست های «شرحی بر نهج البلاغه» در هفته دو روز در این کانون برگزار می شود.

 

مدیر کانون مهر هشتم مسجد علی بن موسی الرضا(ع) پیشوا به خدمات ارایه شده توسط فعالین این کانون به نیازمندان اشاره کرد و گفت: توزیع 80 کیلو گوشت گرم در میان نیازمندان، تهیه و تولید ماسک و توزیع در مراکز درمانی و بیمارستان ها بخش دیگری از خدمات ارایه شده توسط فعالان این کانون فرهنگی هنری است.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مسجد محل فعالیت کانون «مهر هشتم» همنام با امام رضا(ع) است به همین جهت در طول سال چندین دوره مسابقه از کتاب «سلسله الذهب» برگزار می شود.

کد خبر 944715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha