طرح مشوق های بیمه ای به صورت پایلوت در گلستان اجرا می شود

کمانگری از اجرای طرح مشوق های بیمه ای به صورت پایلوت در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهرداد کمانگری» صبح امروز (چهارشنبه 11 تیر) در جمع خبرنگاران گفت: طرح مشوق های بیمه ای جهت خدمات پیشگیرانه و مراقبت های ارتقای سلامت به صورت پایلوت در استان گلستان اجرا می شود.

 

مدیرکل بیمه سلامت گلستان با بیان اینکه این طرح در حال حاضر در کشورهای غربی، آمریکا، فرانسه و آلمان در حال اجراست، افزود: این طرح با هدف گسترش سلامت همگانی و کنترل بیماری‌های قلبی و عروقی اجرا خواهد شد.

 

وی اظهارداشت: براساس آخرین آمار ثبت احوال کشور، شایع ترین علت مرگ و میر در ایران به ترتیت بیماری های قلبی و عروقی، سرطان و تصادفات هستند و به همین منظور برای کنترل این بیماری ها طرح مشوق های بیمه ای توسط بیمه سلامت اجرا می شود.

 

کمانگری خاطرنشان کرد: در این طرح شامل؛تمامی بیمه شدگان روستایی، بیمه سلامت همگانی و بیمه ایرانیان می شود و در چند روز آینده این طرح با حضور مسئولان استان در یکی از شهرهای گلستان آغاز می شود.

 

وی ادامه داد: در ابتدا این طرح در یک شهر و در چند ماه آینده در کل استان اجرا خواهد شد.

 

مدیرکل بیمه سلامت گلستان در خصوص نحوه اجرای این طرح، گفت: افرادی که برای گرفتن خدمات درمانی و تعویض و تمدید دفترچه به مراکز طرف قرارداد مراجعه می کنند، این طرح اطلاع رسانی می شود تا با خودمراقبتی از بیماری خود جلوگیری کنند.

 

وی افزود: مشوق های در نظر گرفته شده در این طرح شامل؛ تخفیفات بیمه ای، ارائه بسته های سلامت، پرداخت هزینه های باشگاه و غیره است.

 

 

 

کد خبر 944763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha