نسخه نویسی الکترونیکی گامی موثر در ارائه خدمات به بیمه شدگان است

احمدی بیغش گفت: نسخه نویسی الکترونیکی گامی موثر در راستای ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد احمدی بیغش» در دیدار با مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی ضمن تقدیر از خدمات این مجموعه گفت: بستر سازی نسخه نویسی الکترونیکی توسط سازمان بیمه سلامت، گامی مهم و اقدامی موثر در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی به بیمه شدگان است.

 

منتخب مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمات درمانی باید به همگان ارایه شود و سازمان های بیمه گر در این راستا گام های موثری بردارند، افزود:ارائه خدمات درمانی مردم به ویژه اقشار محروم  و نیازمند باید سرلوحه کار سازمانهای بیمه گر باشد.

 

وی با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت در طول سالیان اخیر خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه داده است، خاطر نشان کرد: این خدمات و زحمات جای تقدیر و تشکر دارد چرا که خدمات درمانی گره گشایی مشکل بسیاری از افراد جامعه بوده است.

 

این مقام اضافه کرد: این سازمان با اجرای طرحهایی از جمله اجرای  بیمه سلامت همگانی جهت افراد بی بضاعت و حاشیه نشین  شهرها، نسخه نویسی الکترونیکی، ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونا، مدیریت منابع و هزینه ها و موارد دیگری توانسته است خدمات بسیار خوبی به مردم ارائه دهد.

 

مدیر کل بیمه سلامت استان مرکزی نیز در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های بیمه سلامت استان مرکزی گفت: رفع مشکلات درمانی و بیمه ای افراد به ویژه نیازمندان و محرومین از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

«محمد رضا جیریایی» به ساخت ساختمان اداری برای بیمه سلامت در شهرستان شازند اشاره کرد و افزود: در شهرستانهای محلات، شازند، خمین و تفرش فعالیت های در راستای ساخت ساختمان انجام شده است و در سه شهرستان خمین، تفرش و محلات زمین مشخص گردیده است و انشالله به زودی در شهرستان شازند نیز زمین مورد نیاز مشخص و مراحل ساخت انجام شود.

کد خبر 944767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha