مسابقه آنلاین دهه کرامت مصلی مجازی رضوان با هدف تبیین فرهنگ و سیره رضوی برگزار می شود

حجت الاسلام فراستی با اشاره به اهمیت تبیین و ترویج فرهنگ و سیره رضوی گفت: مسابقه آنلاین دهه کرامت مصلی مجازی رضوان با هدف تبیین فرهنگ و سیره رضوی برگزار می شود.

« حجت الاسلام محمد حسام فراستی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های دهه کرامت گفت: به منظور تبیین و ترویج فرهنگ و سیره رضوی، مسابقه آنلاین « کرامت» از مصلی مجازی رضوان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی (ره) هشتگرد افزود: متناسب با شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ویژه برنامه های دهه کرامت با محوریت کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی(ره) هشتگرد به سمت فضای مجازی سوق یافت.

 

وی توضیح داد: به همین منظور مسابقه آنلاین کرامت از طرف مصلی مجازی رضوان از تاریخ 11 تیرماه سال جاری طی سه روز برگزار می شود.

 

حجت الاسلام فراستی افزود: هدف از این مسابقه مجازی، آشنایی با فرهنگ و سیره رضوی است که با موضوع خانواده مهدی ویژه بزرگسالان اجرا می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مصلی امام خمینی(ره) هشتگرد مطرح کرد: این مسابقه طی سه روز برنامه ریزی شده است که 2 برنده در هر روز کارت هدیه اهداء می شود.

 

حجت الاسلام فراستی خاطرنشان کرد: مسابقه آنلاین کرامت یک بخش نهایی هم دارد که به افرادی که در این سه روز موفق به اخذ بیشترین امتیاز باشند در قالب قرعه کشی کمک هزینه کربلا، سفر به مشهد مقدس، سفر به قم و جمکران و هشت کارت هدیه دیگر اهداء می شود.

 

گفتنی است، علاقمندان برای شرکت در این دوره مسابقه آنلاین کرامت می توانند، اپلیکیشن « مصلی مجازی رضوان» را نصب کنند که به صورت روزانه از علاقمندان آزمون گرفته می شود.

 

کد خبر 944796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha