فرصت ثبت نام در کارگاه های مجازی کانون فارس تا نیمه تیرماه

افتخاری گفت: علاقمندان به شرکت در کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، می توانند با مراجعه به نشانی kpf.ir برای ثبت نام اقدام کنند و امکان ثبت نام تا ۱۵ تیر جاری برای آنان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «زهرا افتخاری»، امروز (چهارشنبه 11 تیر) از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس  خبر داد و به خبرنگاران گفت: این کارگاه ها که ویژه تابستان سال 99 برگزار خواهد شد به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس افزود: هدف از برگزاری این کارگاه های مجازی، پر کردن مطلوب اوقات فراغت کودکان و نوجوانان استان است.

وی اضافه کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به نشانی kpf.ir برای ثبت نام اقدام کنند و امکان ثبت نام تا 15 تیر جاری برای آنان وجود دارد.

افتخاری با اشاره به برنامه های ارائه شده دیگر در فضای مجازی بیان کرد: امکان ثبت‌نام در دوره‌های مجازی مهارت‌آموزی برای کودکان و نوجوانان در نشانی جدید کانون فراهم شده است.

وی ادامه داد: امسال هشت برنامه کتاب‌محور رایگان در کنار امانت کتاب گنجانده شده که شامل مانند نقد و بررسی کتاب، روخوانی کتاب، آشنایی با مفاخر و مشاهیر فرهنگی کشور، آشنایی با مشاغل و اقوام و سرزمین، فرهنگی کشور و ... است.

کد خبر 944803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha