انجام مسئولیت ها با نیت خالصانه باشد

رزم، خدمت به مردم را امری مهم برای محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم خواند و گفت: انجام مسئولیت ها با نیت خالصانه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد رزم»، امروز(11تیر) در دیدار با مدیران عامل مجموعه صنعت آب و برق استان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر با اشاره به اینکه امام علی(ع) می‌فرماید: خالص سازی عمل از انجام دادن خود عمل دشوارتر است، اظهار داشت: در انجام مسئولیت ها باید نیت خالصانه و به قصد قربت الهی باشد.

 

رئیس کل دادگستری لرستان با تأکید بر ضرورت خدمت رسانی به روستاها و کمک برای ماندگاری و رونق کسب و کار در مناطق روستایی، بیان کرد: با ارائه خدمات به موقع و مؤثر در مناطق روستایی می توان جلوی مهاجرت ها را گرفت.

 

وی در ادامه اظهار داشت: در راستای محرومیت زدایی در استان لرستان باید تخصیص آب کشاورزی بیشتر، تعداد سدهای استان افزایش و مجوز احداث سدهای جدید اخذ شود.

 

رزم استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی را در راستای پیشبرد صنعت آب و برق استان مهم خواند و خاطرنشان کرد: تأسیس تصفیه خانه در شهرستان‌های فاقد تصفیه خانه استان مورد توجه قرار گیرد.

 

وی بر ضرورت نصب علائم هشدار دهنده در مکان‌های وابسته به شرکت‌های آب و برق تأکید و بیان کرد: در زمینه پیشگیری از سرقت تأسیسات آب و برق و خطوط انتقال مراقبت‌های لازم صورت گیرد.

 

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه شعب ویژه ای در محاکم استان برای رسیدگی به پرونده‌های این حوزه اختصاص داده شده است، افزود: متخلفین و افرادی که از انشعابات غیرمجاز آب و برق استفاده یا مبادرت به سرقت تأسیسات مربوطه، شبکه‌های آبرسان و کابل برق می‌نمایند برخورد خواهد شد.

کد خبر 944945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha