۱۳ مدرسه نوساز و تجهیز شده در اختیار دانش‌آموزان قرچکی قرار می‌گیرد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: ۱۳ مدرسه نوساز و تجهیز شده برای سال تحصیلی جد ید در اختیار دانش آموزان قرچکی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش قرچک در مراسم افتتاح اولین مدرسه تعمیر و تجهیز شده توسط خیرین قرچک اظهار داشت: انسان سه کار مهم را می‌تواند در طول زندگی انجام دهد که بعد از حیات هم جاری و باقی باشد که داشتن فرزند صالح، کاشتن درخت و نهال و ایجاد عملی ماندگار از جمله این فعالیت‌ها هستند.

بختیاری افزود: قرچک شهرستانی نو پا است و نیاز به حضور خیرین مدرسه ساز دارد، حضور خیرین در منطقه باعث شکوفایی در عرصه مدرسه سازی می‌شود و با توجه به اینکه سر ریز جمعیتی تهران به شهرستان قرچک افزایش تراکم جمعیت دانش آموزی در شهرستان را به همراه داشته نیاز به مدرسه سازی توسط خیرین بیشتر به چشم می‌آید.

وی با اشاره به اینکه هر زمانی که مردم وارد عرصه می‌شوند شکوفایی و رشد را رقم می‌زنند گفت: خیرین نیک اندیش و بلند همت کشور به این نتیجه رسیده‌اند که ساختن آینده و تمدن یک کشور در سایه تعلیم و تربیت دانش آموز محقق می‌شود و در این زمینه کارنامه درخشانی را ارائه کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش قرچک با بیان اینکه حضور خیرین اتفاقات خوبی را در شهرستان به وجود آورده است گفت: نهضت مدرسه سازی در سال تحصیلی جدید آغاز شده و در اولین مدرسه تعمیر و تجهیز شده توسط خیر نیک اندیش «رفائیان» خبرهای خوش در خصوص تجهیز و توسعه مدارس را خواهیم داشت.

بختیاری در ادامه عنوان داشت: ۳ مدرسه نوساز و بیش از ۱۰ مدرسه تعمیر و تجهیز شده برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ و سال ۱۴۰۰ در اختیار دانش آموزان قرچکی قرار می‌گیرد.

وی گفت: شاداب سازی و تعمیر و تجهیز مدارس در آغاز سال تحصیلی روحیه دانش آموزان را به خاطر امکانات بیشتر تقویت می‌کند که این امر توسط خیرین در سال جاری محقق می‌شود.

بر اساس این گزارش مدرسه خیر ساز مرحوم احمد لطفی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال به همت و یاری خیر نیک اندیش خانم رفائیان تعمیر و تجهیز شد.

کد خبر 945060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha