آستان مقدس حرم رضوی ملجا و پناهگاه ملت ایران است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: آستان مقدس حرم رضوی در همه برهه های تاریخ ملجا و پناهگاه ملت ایران در برابر جریان های مختلف بوده است و برکات این آستان بر هیچ کس پوشیده نیست.

«سید ناصر اسحاقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بارگاه ملکوتی و منور امام رضا (علیه السلام) در کشور مایه خیر و برکت بسیار در همه زمینه های معنوی بوده و تاکنون همه ایرانیان در جای جای کشور برای گره گشایی از مشکلات به این آستان پناهنده شده اند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان اردبیل گفت: آستان مقدس حرم رضوی در همه برهه های تاریخ ملجا و پناهگاه ملت ایران در برابر جریان های مختلف بوده است و برکات این آستان بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

وی اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه جشن ها و برنامه های دهه کرامت تحت شعاع این بیماری قرار گرفت و بیشتر برنامه های فرهنگی، اجتماعی و هنری به صورت مجازی در شبکه های اجتماعی برگزار شد.

 

اسحاقی یادآور شد: از مجموعه های که برنامه های حضوری برگزار کرده اند درخواست شد تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی جشن های خود را برگزار کنند تا زمینه شیوع بیماری کرونا به حداقل برسد.

 

رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان افزود: امیدواریم کرامات حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) در این روزهای بیماری و گرفتاری شامل حال تک تک بیماران و هموطنان شود شاهد نابودی این بیماری در سطح جامعه و جهان باشیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: سیره عملی امام رضا (علیه السلام) در سبک زندگی یک الگوی ماندگار و موازین با ارزش های اسلامی که می تواند مورد بهره برداری نوجوانان و جوانان باشد.

کد خبر 945137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha