اختصاص ۶۰ میلیارد برای پروژه آزاد راه خرم آباد بروجرد

خادمی، گفت: ۶۰ میلیارد برای پروژه آزاد راه خرم آباد- بروجرد اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «خیرالله خادمی»، امروز(12تیر) در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: 60 میلیارد برای پروژه آزاد راه خرم آباد- بروجرد اختصاص یافته است.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: پروژه راه آهن جزء پروژه های مشارکتی قرار داده شده است.

 

وی با بیان اینکه حدود ۲۷ میلیارد تومان اعتبار پروژه راه آهن است، افزود: بخشی از مطالبات پیمانکار و تملک اراضی مردم در پروژه راه آهن در حال پرداخت است و با تخصیص اولیه عملا تخصیص ۱۰۰ درصدی صورت گرفت هاست.

 

خادمی بیان کرد: امسال و با دستور وزیر راه و شهرسازی از محل اوراق مشارکت به این طرح کمک خواهیم کردو ۱۲۰ میلیارد تومان در کنار بودجه برای این پروژه پیشنهاد شده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه آزاد راه خرم آباد - اراک جزء پروژه های قابل بهره برداری در سال ۹۹ است، اظهار داشت: این پروژه حدود ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: 18 درصد باقی مانده آسفالت است و هفته گذشته دو هزار تن قیر برای این پروژه خریداری شده و دستور داده شده است که دو هزار تن قیر دیگر برای این پروژه خریداری شود.

 

خادمی با اشاره به افزایش اعتبار این پروژه، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد ردیفی که به ما اختصاص یافته که حدود ۶۰ میلیارد تومان است، به ما پرداخت شده است.

کد خبر 945144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha