زیارت «امین الله» به صورت حضوری و مجازی قرائت می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: زیارت «امین الله» و صلوات خاصه امام رضا (علیه السلام) به صورت حضوری در مساجد استان اردبیل و مجازی در شبکه های اجتماعی همزمان با میلاد امام رضا (علیه السلام) قرائت می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: زیارت «امین الله» و صلوات خاصه امام رضا (علیه السلام) به صورت حضوری در مساجد استان اردبیل و مجازی در شبکه های اجتماعی همزمان با میلاد امام رضا (علیه السلام) قرائت می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه های حضوری و گسترده لغو شده است و تلاش می شود تا برنامه ها و جشن های این دهه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و یا در فضای مجازی برای مشارکت بیشتر مردم برگزار شود.

 

وی ادامه داد: کاروان «زیر سایه خورشید» طبق سنوات قبل از روز یکشنبه وارد استان اردبیل شده و تا روز میلاد امام رضا (علیه السلام) در شهرستان های خلخال، اردبیل، نیر، نمین، مشگین شهر و بیله سوار حاضر خواهند شد و برنامه های فرهنگی و دینی این کاروان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با شیوه خاص برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام خواهد شد.

 

دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان افزود: همزمان با شب میلاد راس ساعت 8 شب به همت فعالان کانون های مساجد منتخب استان صلوات خاصه امام رضا (علیه السلام) از بلندگوی مساجد پخش می شود.

 

سقاء خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاه های نذر شادی و محفل های انس با قرآن کریم نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شده است که البته برنامه های قرآنی و فرهنگی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیگیری می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان عنوان کرد: هدف از برگزاری آئین های دهه کرامت گسترش پیام فرهنگ غنی رضوی در بین آحاد جامعه است.

کد خبر 945151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha