مهربانی و رأفت امام رضا(ع) الگویی برای زندگی امروز است

ناهیدی فرد با اشاره به اینکه مهربانی و رأفت امام رضا(ع)، الگویی برای زندگی امروز است، گفت: پیروی از سیره و سبک زندگی امامان معصومه (ع) باعث آرامش روحی انسان می شود.

«حمیدرضا ناهیدی فرد » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با تیریک فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) به سیره زندگی و کمالات اخلاقی امام هشتم (ع) اشاره کرد و گفت: مهربانی و رافت امام رضا (ع)  الگوی برای تمام مسلمانان جهان است.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با تاکید بر انتقال آموزه های دینی و نیز زندگی و سیره ائمه اطهار به خصوص امام رضا (ع) به نسل جوان افزود: دهه کرامت بهترین فرصت در ترویج فرهنگ رضوی است.

 

ی اظهار داشت: ایام میلاد حضرت رضا (ع) فرصت مغتنمی برای بازنگری و دقت در جایگاه علمی و سیره زندگی آن حضرت است تا از این مقام ارزشمند معنوی بیشتر بهره مند شویم. و 

 

وی با بیان اینکه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) الگوهای برتر انسان کامل ولایت پذیر در اسلام هستند که باید به نسل جوان و نوجوان معرفی شوند، اظهار داشت: پیروی از سبک زندگی امامان معصوم (ع) فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه گسترش می یابد.

 

ناهیدی فرد گفت: به یقین با پیروی از سبک زندگی معنوی آن امام بزرگوار، انسان به آرامش روحی و روانی خاصی می‌رسد و سبک زندگی اسلامی در جامعه ترویج می یابد.

 

 

 

 

کد خبر 945183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha