نماز جمعه ۱۳ تیر در جهرم اقامه نمی‌شود

حجت الاسلام دستداده گفت: بر اساس اعلام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان فارس نماز جمعه این هفته، ۱۳ تیر ماه در جهرم اقامه نمی‌شود.

حجت الاسلام «زین العابدین دستداده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس «کرونا» در شهرستان جهرم در روزهای اخیر و براساس اعلام شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس نماز جمعه ۱۳ تیرماه جاری در جهرم برگزار نمی شود.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم افزود: این اقدام با توجه به نظر مسئولان ستاد مبارزه با «کرونا» در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس اتخاذ شده است.

 

وی بیان کرد: در مورد جمعه های بعد متناسب با شرایط و پس از هماهنگی با مراجع ذیربط بهداشتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا، تصمیم لازم اتخاذ و از طریق رسانه ها به اطلاع شهروندان می رسد.

 

حجت الاسلام دستداده خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، سه بیمار کرونایی در جهرم جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ نفر رسیده است.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم با تاکید به لزوم رعایت اصول و توصیه های بهداشتی از سوی مردم، تصریح کرد: با توجه به گستردگی شیوع ویروس «کرونا» در شهرستان جهرم استفاده از ماسک ضروری بوده و مردم باید از حضور در تجمعات خودداری کنند.

 

 

کد خبر 945211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha