برگزاری نماز جمعه در ۱۵ نقطه استان یزد/ لغو برگزاری نماز جمعه در ۴ شهرستان

حجت‌الاسلام شریفی با اشاره به برگزاری نماز جمعه در ۱۵ نقطه استان یزد، گفت: برگزاری نماز جمعه در ۴ شهرستان از استان یزد لغو شده است.

«حجت‌الاسلام رضا شریفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به اینکه جمعه این هفته 13 تیرماه در 15 نقطه استان یزد نماز جمعه برگزار خواهد شد گفت: با توجه به شرایط، طی دو هفته گذشته نماز جمعه در 20 نقطه استان یزد برگزار شد ولی به علت افزایش بیماران کرونایی در استان مجبور به کاهش این نقاط در یزد هستیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد بابیان اینکه این هفته در چهار شهرستان یزد نماز جمعه برگزار نمی‌شود، اضافه کرد: شهرستان‌های خاتم، تفت، میبد و اردکان که در شرایط عادی در 13 نقطه آن نماز جمعه برگزار می‌شود، این هفته نمی‌توانند این نماز پرفیض را برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: در 15 نقطه دیگر که در استان‌های اشکذر، مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و یزد است این هفته شاهد برگزاری نماز پرفیض نماز جمعه خواهیم بود.

شریفی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مناطقی که نماز جمعه برگزار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کشور به‌طور حتم نمازگزاران باید نسبت به رعایت نکات بهداشتی توجه ویژه‌ای داشته و مهر و تسبیح و کتاب‌های ادعیه موردنیازشان را با خود به همراه داشته باشند.

کد خبر 945278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha