گروه های سرود استان مرکزی در جشنواره «ترنم الهی» شرکت کنند

حجت الاسلام اناری گفت: سومین جشنواره سراسری سرود نماز با عنوان«ترنم الهی» برگزار می شود.

حجت الاسلام «احمداناری» از برگزاری سومین جشنواره سراسری سرود نماز با عنوان«ترنم الهی» خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: این جشنواره به میزبانی استان سمنان برگزار می شود و علاقمندان پسر و گروه های سرودهای در استان مرکزی می توانند با ثبت نام اینترنتی در این جشنواره شرکت کنند.

 

معاون فرهنگی و آموزش ستاد اقامه نماز استان مرکزی افزود: این جشنواره در دو رده سنی 9 تا 13 و 14 تا 18 سال با هدف ترویج فرهنگ نورانی نماز با بهره گیری از ظرفیت ابزار هنر و رسانه، انتقال مفاهیم اسلامی، انقلابی و ملی به نسل نو با استفاده از ابزار هنر و سرود، افزایش آگاهی نسل نو نسبت به آثار و آداب و احکام نماز برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: نماز(جایگاه، ضرورت و آثار)، پیوند نماز با مسجد و شهادت، افعال نماز(اذان، قنوت، رکوع و سجود)، پیوند نماز با خانواده( تعلیم و تربیت)، (عبادت نیایش و ستایش) محورهای این جشنواره قلمداد شده است.

 

حجت الاسلام اناری مهلت ارسال آثار را از 10 تیر ماه تا 15 شهریور ماه سال جاری دانست و گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اقامه نماز استان مرکزی مراجعه کنند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه این جشنواره در چند مرحله با ارسال آثار به صورت مجازی از طریق درگاه‌های سایت و شبکه‌های اجتماعی برگزار می شود، افزود: به سه گروه برگزیده در هر رده سنی جوایزی تعلق می گیرد.

کد خبر 943372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha