۵ هزار سری جهیزیه توسط کمیته امداد به نوعروسان اهدا می شود

آسوده گفت: برنامه داریم تا پایان امسال مطابق با برنامه هدف گذاری شده زمینه تشکیل زندگی مشترک ۵ هزار نوعروس تحت حمایت این نهاد را در قالب اهدای جهیزیه و یا کمک هزینه ازدواج با مشارکت خیران فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حبیب الله آسوده» امروز( ۱۲ تیر) در مراسم اهدای ۱۷۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد مشهد ضمن اشاره به شرایط موجود کرونایی افزود: امیدواریم امسال علی رغم این مساله با مشارکت خیران همه نوعروسان با دریافت کمک هزینه ازدواج یا جهیزیه راهی خانه بخت شوند و شاهد ایجاد صف نباشیم.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه امیدوارم در کمیته امداد شاهد زندگی باثبات نوعروسان باشیم، افزود: خوشبختانه اکنون در مشهد هیچ نوعروس در نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج نداریم.

 

آسوده از نوعروسان خواست تا در زندگی مشترک صبر، تعامل، صداقت، احترام به همسر، خانواده و بزرگترها را مدنظر داشته باشند.

 

همچنین در این مراسم «حسن نظریافته» اهدای جهیزیه به نوعروسان را اقدامی مشترک بین کمیته امداد و جمعی از نیکوکاران خارج از کشور دانست و افزود: سرانه هر سری جهیزیه ۸ میلیون تومان است که سهم مشارکت کمیته امداد ۳ میلیون تومان و خیران نیز ۵ میلیون تومان بوده که ارزش کلی این اقدام یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می باشد.

 

رئیس کمیته امداد اداره یک مشهد ادامه داد: شاخص های این جهیزیه ها تهیه کالای ایرانی به منظور رونق بخشی به تولید داخل است و برای کرامت خانواده ها اقلام جهیزیه ها مطابق با نظر عروس و خانواده آنها توسط خودشان از فروشگاههای معتبر بر اساس نیازشان تهیه شده است.

کد خبر 945231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha