اشتغالزایی کمیته امداد زمینه ساز کاهش مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها است

هاشمی گفت: اقدامات و فعالیت های کمیته امداد در بخش اشتغالزایی توانسته زمینه ای برای کاهش مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سیدمحمدرضا هاشمی» امروز(۱۲ تیر) در مراسم اهدای ۱۷۵ سری جهیزیه به نوعروسان گفت: کمیته امداد مولود انقلاب اسلامی است و توانسته برای خیلی از کشورها در حوزه کمک کردن الگو باشد.

 

فرماندار مشهد با اشاره به رویکرد اشتغالزایی در کمیته امداد ادامه داد: ایجاد اشتغال در این نهاد همراه با موفقیت و واقعیت بوده است همچنین این نهاد در بخش جلوگیری از مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها موفق عمل کرده است و توانسته تا بخش زیادی از این امر جلوگیری کند.

 

هاشمی از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، دینی، زیارتی توسط کمیته امداد گفت و افزود: خوشبختانه در بین مسئولان رده های مختلف استانی و کشوری شاهد حضور افرادی هستیم که روزگاری مددجوی این نهاد بوده اند.

 

وی از شیوع ویروس کرونا در مشهد گفت و اظهار کرد: در این ایام نیز کمیته امداد با توزیع یک میلیون و ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان و توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی فعالیت خوبی داشته است.

 

فرماندار مشهد رمز زندگی موفق را در تفاهم دانست و یادآور شد: حاکم بودن معنویت در زندگی، همدلی وتوکل به خدا می تواند مثمر ثمر واقع شود.

کد خبر 945232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha