جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی و عزا برای حفظ سلامت جامعه ضروری است

ثمینی، با اشاره به اینکه به علت شیوع ویروس کرونا وضعیت بیشتر شهرهای لرستان قرمز است، گفت: عدم برگزاری مراسم عروسی و عزا برای حفظ سلامت جامعه ضروری بوده و مردم باید همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی»، امروز(12تیر) در همایش آغاز به کار مرکز همیاری آموزش، اشتغال و درمان بیماران صعب العلاج ایران که در بروجرد برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیاری از شهرهای لرستان به علت شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز هستند، اظهار داشت: رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در تجمعات لازمه مقابله با ویروس کرونا است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: مردم با همکاری و رعایت پروتکل های بهداشتی باید روند رسیدن به پیک بیماری را کند کنند و تا حد امکان از حضور در تجمعات جلوگیری نمایند.

 

وی با تأکید بر ضرورت عدم برگزاری مراسم عزاداری و جشن های عروسی، ادامه داد: عدم برگزاری این مراسمات از سوی خانواده ها برای حفظ سلامتی مردم و جامعه ضروری است که باید فرهنگ سازی شود.

 

ثمینی در ادامه با اشاره به بالا بودن هزینه های درمانی بیماران خاص، بیان کرد: نمایندگان لایحه های حمایتی را پیگیری نمایند تا حمایت از این بیماران در مسیری قانونمند دنبال شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان داشت: دولت و خیرین حوزه سلامت نیز ظرفیت مناسب برای رفع بخشی از مشکلات بیماران خاص هستند که باید به این مسأله توجه داشته باشند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه هرگونه آموزش در زمینه پیشگیری نوعی سرمایه گذاری است، گفت: در حوزه درمان و پیشگیری از بیماری ها باید فرهنگ سازی و آموزش های لازم ارائه شود.

 

کد خبر 945239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha