تداوم ضدعفونی و گندزدایی معابر جهرم با شیوع مجدد ویروس «کرونا»

دهقانیان ضمن تقدیر از کارکنان شهرداری در خدمت رسانی به مردم به ویژه در ایام کرونایی از ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر با همکاری شهرداری طی روزهای اخیر نیز خبر داد.

«علی اکبر دهقانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به گستردگی شیوع بیماری «کرونا» در شهرستان جهرم گفت: همانطور که می دانید کشور دچار یک بحران جدی و سخت شده و شهرمان نیز متاسفانه در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم بر ضرورت رعایت توصیه های بهداشتی در راستای پیشگیری از این بیماری تاکید کرد و افزود: در مرحله‌ اول همه باید در خانه بمانند و مراقبت لازم را از خود و اعضای خانواده داشته باشند چراکه با ماندن در خانه در واقع به خودمان کمک می کنیم.

 

وی به لزوم مراقبت ویژه از افراد سالمند و افراد دارای بیماری زمینه ای تاکید کرد و اظهار داشت: این مهم کار کمک بسیار بزرگی برای از بین بردن زنجیره انتشار ویروس خطرناک «کرونا» است.

 

دهقانیان با تاکید بر اینکه این روزها حفظ سلامتی مردم با اهمیت ترین موضوع جامعه است، تاکید کرد: ملتمسانه از همشهریان می خواهم تمامی موارد ایمنی و بهداشتی را رعايت و از حضور بی مورد در اجتماع خودداری کنند.

 

وی با اشاره به تکمیل شدن بخش تخصصی بیماران کرونایی در بیمارستان پیمانیه جهرم، بیان کرد: این روند با وجود آمار بالای بیماران، مناسب نیست.

 

دهقانیان با توصیه به مردم که بیایید دست به دست هم بدهیم و به فکر جان خود و خانواده های خودمان باشیم، تصریح کرد:‌ امیدوارم با کمک هم این ویروس خطرناک را شکست داده تا هرچه زودتر شرایط به صورت عادی برگردد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم در پایان با قدردانی از کادر درمانی بیمارستان های جهرم که در خط مقدم مبارزه با ویروس «کرونا» هستند، تصریح کرد: از تمامی کسانی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند قدردانی می کنم و برای آنها آرزوی سلامتی و سربلندی دارم. 

 

وی همچنین ضمن تقدیر از کارکنان شهرداری در خدمت رسانی به مردم به ویژه در ایام کرونایی از ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر با همکاری شهرداری طی روزهای اخیر نیز خبر داد.

 

کد خبر 945396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha