توزیع بسته‌های معیشتی بین آسیب‌دیدگان از کرونا در صومعه‌سرا

آرمان گفت: همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) به همت پاسداران و خیرین بسته‌های معیشتی بین آسیب‌دیدگان از کرونا در صومعه‌سرا توزیع شد.

«جهانبخش آرمان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک ولادت با سعادت امام رضا(ع) اظهار کرد: همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) ۳۲ بسته معیشتی با شعار «خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت(ع)» بین نیازمندان توزیع شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه این سبدهای معیشتی توسط کارمندان سپاه و خیرین تهیه شده بود افزود: ارزش ریالی این سبدهای معیشتی ۷۳ میلیون و ۶۰۰هزار ریال است.

 

وی با بیان اینکه سبدهای معیشتی شامل یک شانه تخم‌مرغ، روغن، رب، حبوبات، شکر، سیب‌زمینی، پیاز، ماکارونی، پنیر و مرغ بود گفت: این اقدام در قالب طرح «رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان» صورت گرفته است.

 

آرمان با اشاره به اینکه تا کنون کلیه حمایت ها در قالب رزمایش کمک مومنانه، تمام گروه‌ها و افراد نیازمند و آسیب‌دیده ناشی از ویروس کرونا را در بر گرفته است تصریح کرد: حفظ آبروی افراد در توزیع بسته های معیشتی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه در شرایط کنونی پیامدهای ناگوار کرونا، رکود اقتصادی و تعطیلی گسترده برخی مشاعل خرد و خدماتی اقشار آسیب پذیر باعث بیکاری بین مشاغل و سفره‌های خالی خیل انبوهی از هموطنان شرافتمند شده است خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در بین خانواده‌های آسیب دیده در شهرستان صومعه‌سرا ادامه دارد.

 

کد خبر 945398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha