علامه امینی با تبیین حقیقت؛ معنای حقیقی ولایت را بر همگان روشن کرد

آل هاشم از صاحب کتاب الغدیر بعنوان استوانه علم و یقین یاد کرد و گفت: علامه امینی با تبیین حقیقت؛ تاریکی‌ها را کنار زدند، تا معنای واقعی ولایت مداری را بر همگان روشن سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در نشست بزرگداشت علامه امینی(ره) که در بنیاد بین المللی غدیر تبریز برگزار شد، اظهار داشت: رودخانه یقین در سراسر وجود علامه امینی جاری بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تبیین سجایای اخلاقی و ویژگی های شخصیتی این عالم بزرگ افزود: ایشان حیاتشان را نذر خدا و جانشان را فدای اسلام کرده بودند و توانستند با زحمات طاقت فرسا حقیقت ها را آشکار سازند.

وی با اشاره به خدمات ارزنده علامه امینی در تبیین حقیقت تشیع خاطرنشان کرد: این شخصیت بزرگ قله دانش و تواضع بودند و مانوس بودن با قرآن و عترت از وی ستاره ای ساخت که در تاریخ  اسلام می‌درخشد.

آل هاشم از صاحب کتاب الغدیر بعنوان استوانه علم و یقین یاد کرد و گفت: علامه امینی با تبیین حقیقت؛ تاریکی‌ها را کنار زدند، تا معنای واقعی ولایت مداری را بر همگان روشن سازند و این ندا را به گوش جهانیان برسانند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر این‌که وظیفه داریم گام‌های ارزشی و اثرگذار برای شناساندن علما و فضلای دین برداریم، خاطرنشان کرد: با نشر علوم الهی در جامعه اسلامی یاد و خاطره بزرگانی چون علامه امینی که نام و سیره ایشان  فخر خطه آذربایجان هستند، بیش از پیش گرامی و بزرگ داشته شود.

کد خبر 945434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha