برنامه‌های متنوع کانون‌های مساجد جنوب فارس در روز میلاد امام رضا(ع)

اخوت گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام رضا (علیه‌السلام)، جشن‌ها و برنامه‌های متنوعی از سوی کانون‌های مساجد جنوب فارس در حال برگزاری است.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: همزمان با میلاد با سعادت هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (علیه‌السلام)، جشن‌ها و برنامه‌های مختلفی از سوی کانون‌های مساجد جنوب فارس برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ادامه داد: به مناسبت این دهه مبارک، برنامه‌های متعدد و متنوعی در کانون‌های مساجد جنوب فارس در حال اجراست که برگزاری جشن‌های خانگی و مجازی، اجرای ویژه‌برنامه زنده «چشمه‌سار رحمت»، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، برگزاری مسابقات «ضامن آهو»، توزیع نان متبرک شده با آرد حرم مطهر امام رضا(ع)، برگزاری مسابقه بهترین عکس و کلیپ محفل اُنس با قرآن خانگی و ختم سوره مبارکه «یس»، رونمایی از نماهنگ امام رضا(ع) به زبان لاری و همچنین نماهنگ «حریم قدسی» از جمله مهمترین این برنامه‌ها است.

 

وی تصریح کرد: یکی از ویژه برنامه‌هایی که در این دهه در شب و روز ولادت امام رضا(ع) برگزار می‌شود، مراسم جشن است که با توجه به شرایط خاص امروز جامعه و ضرورت دوری از تجمعات و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این جشن‌ها به صورت مجازی توسط کانون‌های مساجد جنوب فارس برگزار می‌شود.

 

اخوت با بیان اینکه سیره رضوی بهترین الگو برای زندگی فردی و اجتماعی است، افزود: یکی از مهمترین رویکرد و هدفی که در برنامه‌های کانون‌های مساجد دنبال می‌شود؛ تبیین سیره و سبک زندگی رضوی است که جامعه امروز بسیار به آن نیاز دارد.

کد خبر 945446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha