مردم خواستار برخورد با فساد دولتی و غیر دولتی هستند

محمودی اصل ضمن تاکید بر اینکه مردم خواستار برخورد با فساد دولتی و غیر دولتی هستند، گفت: رسالت اصلی دستگاه قضایی تلاش برای کار نو و برخورد قاطع و سرعت بخشیدن به کارها و پرونده ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» ظهر امروز (۱۳ تیر ماه) در خطبه های جمعه این هفته شهرستان لنده ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: امروز همه ما در برابر امورات دینی و معنوی خود موظف هستیم.

 

امام جمه لنده گفت: روز جمعه، روز اجتماع انسان ها در قیامت است و هیچ مومنی نیست که با قدم های خود به سمت نماز جمعه حرکت کند و برای او حسنه ننویسند.

 

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان قضایی در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: ایشان فرمودند «عامل فساد در کشور بحث ساختارهای نامناسب و فاسد پرور و فساد زا است که جریان قدرت تحمل برخورد را ندارند و به پنهان کاری و یا فرار روی می آورند.

 

محمودی اصل ضمن تاکید بر اینکه مردم خواستار برخورد با فساد دولتی و غیر دولتی هستند، اضافه کرد: رسالت اصلی دستگاه قضایی تلاش برای کار نو و برخورد قاطع و سرعت بخشیدن به کارها و پرونده ها هستند.

 

امام جمعه شهرستان لنده ضمن اظهار تاسف از اینکه ساختار نظارتی باعث گرانی شده، ادامه داد: دادستان های کشور در بحث جهش تولید نظارت داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه نرخ گذاری مرغ به دلیل عدم تامین نهاده های دامی از سوی دولت فشار بر گرده مردم بوده و نشان دهنده جریان دزد پروری است، گفت: گرانی مسکن و سایر ملزومات زندگی مردم باعث نگرانی مردم از دولت و مسوئلان شد و انتظار داریم دولت نظارت بیشتری داشته باشد.


محمودی اصل در ادامه، به برجام اشاره کرد و گفت: طمع ورزی و مذاکره ذلیلانه با غربی ها از روی نادانی نیست، بلکه به دنبال ضربه وارد کردن به نظام هستند وگر نه چرا به سمت جهش و تولید حرکت نمی کنند.


وی خاطرنشان کرد: به دلیل وعده ها، برخی استاد بحران سازی در کشور هستند و از دولت می خواهیم در این ی کسال از نظارت بیشتری استفاده کند.

 

محمودی اصل گفت: امیدواریم مجموعه شهرداری جهت پاسخگویی به مردم تلاش و از دروغگویی پرهیز کنند.

 

کد خبر 945465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha