کمیته امداد ایلام در زمینه جذب اعتبارات اشتغالزایی از نهادهای برتر کشور است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: کمیته امداد ایلام در ردیف ۱۲ استان برتر کشور در زمینه جذب اعتبارات اشتغالزایی در سال گذشته بوده است.

«قنبر موسی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: در سال جاری  410 طرح اشتغال زایی برای مددجویان ایلامی اجرایی شده و برای اجرای این تعداد طرح اشتغال زایی در مجموع  بیش از 145 میلیارد ریال هزینه شده شده است.

 

وی با اشاره به هزینه ۱۴۷ میلیارد تومان در سال گذشته برای طرح اشتغالزایی در بین مددجویان ایلامی، اظهار کرد: در سال گذشته اقدامات بسیار تأثیرگذاری در حوزه اشتغال کمیته امداد استان صورت گرفت و علاوه بر اینکه  این نهاد به عنوان دستگاه برتر استان در زمینه اشتغال زایی معرفی شد، در زمینه جذب اعتبارات در ردیف 12 استان برتر کشور در این زمینه قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: در سال جهش تولید ادامه اشتغال فراگیر برای مددجویان در نقاط مختلف استان مدنظر این نهاد بوده  و امسال نیز اتفاقات بسیار خوبی در حوزه اشتغال و توانمندسازی مددجویان جویای کار رقم خواهد خورد.

 

موسی نژاد اظهار کرد: محرومیت و توسعه نیافتگی استان ایلام باعث شده این استان از سهم مشارکت مردمی داخل استانی در کمک به نیازمندان بهره آن چنانی نداشته باشد و  عمده درآمدهای مشارکت های مردمی امداد این استان از طریق کمک نیکوکاران ساکن استانهای دیگر یا ایلامی های خارج از استان تأمین می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از 400 پرونده جهیزیه برای دریافت کمک هزینه ازدواج در این استان پشت نوبت هستند که از امداد مرکز درخواست تامین اعتبار  داریم.

 

 

کد خبر 945561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha